Pre proces riadenia logistiky je podstatné, aby všetky kroky pri realizácii obchodných zákaziek na seba logicky nadväzovali.
Doba napreduje a preto sa musel aj europlac prispôsobiť novým technológiam. Po nasadení nového systemu sa podarilo eliminovať dlhodobý problém a zásadne urýchliť prípravu plánu expedície s väzbou na reálny plán výroby.
„Naša výroba je veľmi špecifická - pracujeme s drevom a prírodnými materiálmi. Splniť nároky zákazníka, či už ponukou produktov, kvalitou služieb alebo dodacou dobou je veľmi náročné. Bežné systémy už prestávajú stačiť a po viacerých pokusoch sme zistili, že potrebujeme vytvoriť riešenie presne ušité na mieru našej spoločnosti,“ vysvetľuje IT manager spoločnosti Matej Beňuška. „Oslovili sme preto SOFTIP, ktorý pre nás pred tromi rokmi vyvinul integrovaný IS na báze Microsoft Dynamics CRM a produkčného ERP systému SOFTIP PROFIT PLUS.“ https://www.softip.sk/sk/o-nas/novinky/logistika-musi-mat-logiku-na-pomoc-prichadzaju-moderne-it/
Nová webová aplikácia výrazne zrýchľuje a zjednodušuje celý proces plánovania a riadenia logistiky. Jednoduchým spôsobom umožňuje vytvárať prvotný týždenný plán expedície na jednotlivé kamióny, ktorý následne potvrdzujú výrobní manažéri z hľadiska jeho realizovateľnosti. Samozrejmosťou je online sledovanie zmien zákaziek z CRM systému a generovanie prehľadov a výrobnej dokumentácie pre jednotlivé pracoviská. To všetko v reálnom čase a s prístupom používateľov z Nemecka.
Tweet